Proč si Dermalogiku zamiluje každý
777 305 965
1. Nejdeme s trendy – hledáme prostě jen nejlepší řešení pro problémy s pletí.
2. Nejde nám o rozmazlování, ale o vzdělání koncových klientů tak, aby se orientovali v potřebách své pleti i v široké nabídce dnešního trhu.
3. Nepodporujeme lživou reklamu – neslibujeme zázraky, zmizení a vylepšení problémů do určité doby apod., garantujeme jen realistické výsledky na základě obsahu přípravků a jejich profesionálního doporučení.
4. Žádná „star“ nikdy nebyla a není „Tváří Dermalogiky“ ale používá a veřejně se k ní hlásí např. Madona, Gwyneth Paltrow, Julianne Moore, Jessica Alba, Petra Němcová, Katie Holmes, Angelina Jolie, Kate Hudson, Drew Barrymore, Victoria a David Beckham, (MultiVitamin Power Recovery Masque nese přezdívku „Beckhamka“), Mat Damon, Gerard Butler, Orlando Bloom….
5. Absolutně odlišná saloní profesionální péče – žádné „menu“, žádné postupy – každé ošetření je unikátní, pokaždé jiné – respektujeme autentičnost profesionálů a požadavky jejich klientů.
6. Zákazníci mají nárok na poradenství zdarma a „recept“ – Face Maping Sheet – na základě analýzy momentáního stavu pleti při každém ošetření.
7. Netestujeme produkty ani ingredience na zvířatech.
8. Jednoduché používání a aplikace – pokud chceme veřejnost naučit o pleť pečovat konstantně, nesmí to být složitější než čištění zubů.
9. Použité jsou pouze bezpečné a přírodní ingredience – chceme co nejzdravější pleť, ale bez vedlejších účinků.
10. První společnost na světě, která uvedla na každém obalu kompletní seznam ingrediencí.
11. První společnost na světě, která ve svých reklamních materiálech fotí nenalíčené „modelky“ a „modely“.
12. Kromě produktů, vlastní také profesionální koncepce a terapie – Face Mapping, Skin Bar, Microzony
13. Vysoce aktivní formule – první krémy s 20% obsahem vit. C.
14. Minimum zbytečné vody ve všech produktech – vodu si mohou klienti přidat doma, v mnoha případech se tím naše produkty aktivují.
15. Žádná umělá parfemace.
16. Žádná umělá barviva.
17. Žádné minerální oleje a ropné deriváty.
18. Žádný denaturovaný líh – Multi Active Toner – první pleťová voda bez alkoholu na světě.
19. Žádné mýdlo – Special Cleansing Gel – první mycí gel bez mýdla na světě, od roku 1986 nezměněno složení
20. Total Eye Care SPF15 – první oční krém s ochraným faktorem
21. Daily Microfoliant – první exfoliant (peeling) pro denní použití a aplikovatelný i kolem očí.
22. Žádný lanolin.
23. Žádné kontaminovatelné dózy, kelímky – vše je v tubách.
24. Balení jsou účelná – hygienická, lehká.
25. Plast je recyklovatelný a v přírodě rozložitelný.
26. Balení jsou zaplombovaná.
27. Balení je spotřebovatelné do konce – měkké, vymačkatelné a rozstřihnutelné.
28. Některé obaly jsou doplnitelné.
29. Téměř všechny produkty mají svoje vzorky.
30. Co největší možné spotřebitelské balení.
31. Cestovní balení – Kits – na jeden měsíc, vyzkoušení.
32. Všechny přípravky jsou kombinovatelné – není vždy nutné ani žádoucí používat celou „řadu“ aby, péče fungovala, dá se tak řešit více problémů najednou.
33. Žadné složité názvy – pokud je něco hydratační maska, tak se to tak i jmenuje.
34. Žádné dělení na denní a noční krémy.
35. Všechny balení jsou unisex, což podporuje i vůně a obaly.
36. Mycí, sprchové gely i šampon jsou rozložitelné v přírodě do dvou týdnů.
37. Mycí a odličovací produkty se ředí vodou až doma – úspora peněz i životního prostředí.
38. Vzdělávací systém je zaměřený na tu nejvyšší úroveň vzdělávání terapeutů – již v roce 2008 – 25 let od vzniku Mezinárodního Dermálního Institutu, bylo na světě 36 poboček.
39. V našich reklamních materiálech se ukazují normální lidé různého věku, pohlaví, rasy a stupně atraktivity.